با پشت سر گذاشتن کلاس اول ابتدایی، دانش‌آموزان در درس ریاضی وارد مباحث جدی‌تری ‌می‌شوند؛ مباحثی که بعضا تا سال ششم هرسال در کتاب ریاضی تکرار شده و ادامه پیدا خوهد کرد. بنابراین درصورتی‌که دانش‌آموزان دوم ابتدایی در یادگیری مفاهیم ریاضی دوم دبستان به‌قدر کافی قوی نباشند، ممکن است این ضعف تا سال ششم و حتی مقاطع بالاتر همراهشان بماند. اگر فرزند شما هم در ریاضیات دوم دبستان ضعف دارد، پیشنهاد می‌کنیم به فکر یک مدرس خصوصی ریاضی دوم دبستان در تهران باشید. اگر برایتان شفاف نیست چرا فرزندتان به تدریس خصوصی ریاضی دوم نیاز دارد یا نمی‌دانید یک معلم خصوصی ریاضی دوم ابتدایی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، با ما در کاراتدریس همراه باشید تا جواب همه سوالاتتان را بدهیم.

چرا دانش‌آموزان دوم ابتدایی به تدریس خصوصی ریاضی نیاز دارند؟

کودکان دبستانی اغلب به والدینشان برای آموزش ریاضی دوم اعتماد ندارند. به‌همین دلیل حتی درصورتی‌که شما دانش کافی برای آموزش ریاضی دوم دبستان را داشته باشید، ممکن است با مخالفت فرزندتان مواجه شوید. این موضوع می‌تواند باعث اضطراب او و ایجاد اختلال در یادگیری ریاضیات شود.

علاوه‌براین بسیاری از والدین با سیستم‌های جدید آموزشی آشنا نیستند و نمی‌توانند مفاهیم ریاضی را به‌طور صحیح و اصولی به فرزندشان آموزش دهند. درنتیجه حتی اگر زمان کافی برای کار و تمرین با کودکتان داشته باشید، ممکن است دانش و تجربه لازم برای این کار را نداشته باشید. فراموش نکنید آموزش اشتباه به کودکتان به مراتب آسیب‌های بیشتری به دانش ریاضیات او خواهد زد.


بنابراین پیشنهاد می‌کنیم درصورتی‌که فرزندتان نیاز به یادگیری ریاضی دارد، این موضوع را با یک دبیر خصوصی ریاضی درمیان بگذارید.

اما یک معلم خصوصی ریاضی دوم دبستان خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیگیری دائم رشد دانش‌آموز در یادگیری ریاضیات

یک معلم ریاضی خوب باید درطول آموزش مفهومی مباحث ریاضی دوم ابتدایی، میزان پیشرفت سطح علمی فرزند شما را به‌طور دائم بسنجد. همچنین دبیر خصوصی ریاضی باید از سطح علمی و روش‌های آموزش ریاضی مدارس مختلف تهران آگاه باشد تا متناسب با سطح علمی مدرسه، فرزندتان را در یادگیری عمیق دروس ریاضی دوم دبستان مانند کسر و احتمال، آمار و نمودار، جدول ارزش مکانی، جمع و تفریق اعداد سه رقمی و… جلو ببرد. در این حالت فرزندتان برای آزمون‌های مختلف مدرسه، مانند آزمون نهایی، آزمون‌های ماهانه یا هفتگی و… آمادگی کافی خواهد داشت و پیش از حضور در آزمون‌ها با نوع و شیوه سوالات آشناست.

دبیران مجموعه کاراتدریس که تحت نظارت مستقیم مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت می‌کنند، می‌دانند که باید رشد دانش ریاضی دوم ابتدایی فرزندتان را به‌طور مستمر بررسی کنند. آن‌ها همچنین با نحوه آموزش ریاضی در مدارس برتر تهران آشنا بوده و بهترین برنامه آموزشی را براساس جدیدترین سیستم‌های آموزشی برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند.

افزایش اعتماد به نفس و علاقه دانش‌آموز به ریاضیات

همانطور که می‌دانید ریاضی دوم دبستان یکی از مهم‌ترین دروس این مقطع تحصیلی است که اگر توسط دبیران کم‌تجربه تدریس شود، ممکن است باعث دلزدگی فرزندتان نسبت به ریاضی دوم دبستان شود. پس یک معلم خصوصی ریاضی باید بتواند با بیانی کودکانه و به کمک مثال‌های ساده و جذاب، ریاضی را به درس محبوب فرزندتان تبدیل کند.

دبیران کاراتدریس تحت آموزش مهندس پژمان ابراهیمی یاد گرفته‌اند که چطور ریاضی دوم دبستان را با روشی جذاب و شیرین به دانش‌آموزان بیاموزند. این تیم حرفه‌ای به‌طور دائم فرزندتان را تشویق کرده و به‌تدریج اعتمادبه‌نفس او را در حل تمرین‌های ریاضی افزایش می‌دهند. در نتیجه کودک شما از همان سال‌های ابتدایی تحصیل به ریاضی علاقه‌مند شده و با پایه‌ای قوی به سال‌های بالاتر خواهند رفت. از طرفی باتوجه به اینکه مفاهیم ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی کاملا به هم وابسته هستند، قوی بودن پایه ریاضیات ابتدایی، به یادگیری آسان مفاهیم در سال‌های پیش‌رو کمک خواهد کرد.

شناسایی و رفع نقاط ضعف دانش‌آموز در ریاضی

معلم خصوصی خوب تنها به آموزش مفاهیم جدید نمی‌پردازد، بلکه به دروس قبلی و حتی پایه تحصیلی قبل هم رجوع کرده و نقاط ضعف دانش‌آموز را در مباحث گذشته پیدا می‌کند. سپس باید کنار آموزش مفاهیم جدید، ایرادات فرزندتان در یادگیری ریاضیات دوم دبستان و شاید حتی اول دبستان را به‌تدریج برطرف کند. به‌این‌ترتیب فرزند شما علاوه‌بر یادگیری اصولی و مفهومی دروس پیش‌رو، اشکالات درسی مباحث قبلی را هم به‌خوبی درک کرده و مشکلاتش در درک مفاهیم ریاضی برطرف خواهد شد. این موضوع باعث می‌شود فرزندتان بتواند ریاضیات دوم ابتدایی را با پایه‌ای قوی پشت‌سر بگذرد.

دبیران خصوصی ریاضی کاراتدریس که تدریس به دانش‌آموزان را با پیگیری مستمر مهندس پژمان ابراهیمی پیش می‌برند، در طول آموزش مفهومی ریاضی دوم ابتدایی به دانش‌آموز، با حل سوالات مختلف نقاط ضعف او را شناسایی کرده و با آموزش اصولی و تخصصی، اشکالات درسی دانش‌آموز را برطرف می‌کنند.

حل نمونه سوالات مقدماتی تا پیشرفته

ویژگی‌ دیگری که یک معلم خصوصی ریاضی دوم ابتدایی باید داشته باشد، توانایی ارائه و حل نمونه سوالات متنوع است. بهترین معلم ریاضی فردی است که بتواند طیف گسترده‌ای از سوالات ریاضی از مفاهیم اولیه تا پیشرفته را با فرزند شما کار کند. این موضوع تسلط فرزندتان به مباحث ریاضی را بیشتر کرده و باعث می‌شود برای آزمون‌هایی با سطوح مختلف آماده باشد. درنتیجه پس از پایان دوره تدریس خصوصی ریاضی، فرزند شما از پس حل سوالات ریاضی مختلف برخواهد آمد.

تیم کاراتدریس زیرنظر مهندس پژمان ابراهیمی بانک سوالات جامع و کاملی از سوالات مقدماتی تا پیشرفته و تیزهوشان را جمع‌آوری کرده است. به‌همین دلیل دبیران کاراتدریس وسیع‌ترین طیف سوالات ریاضی را برای تمرین با دانش‌آموزان در اختیار دارند و می‌توانند با حل سوالات مختلف مفاهیم ریاضیات دوم دبستان را به‌طور عمیق به دانش‌آموز بیاموزند.

آشنایی با متدهای آموزشی کلیه مدارس برتر تهران

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک معلم خصوصی ریاضی خوب در تهران، آشنایی با متدهای آموزشی مدارس برتر پایتخت است؛ در این حالت دبیران می‌توانند به شیوه آموزش و نوع سوالات آزمون‌های مدارس مختلف تسلط داشته باشند. درنتیجه به تناسب مدرسه موردنظر شما بهترین روش تدریس و آموزش را برای فرزندتان انتخاب خواهند کرد تا کودک شما نتیجه خوبی از آموزش ریاضی کسب کند.

تیم معلمان کاراتدریس به‌طور منظم جلساتی با سرپرستی مهندس پژمان ابراهیمی برگزار کرده و تغییرات متدهای آموزشی مدارس برتر تهران را بررسی می‌کنند. بنابراین شیوه آموزش ریاضی دوم دبستان را به تناسب آن به‌روز نگه خواهند داشت.

رفتار مناسب با دانش‌آموزان بیش‌فعال

بعضی از کودکان دچار بیش‌فعالی، استرس زیاد، عدم توانایی تمرکز و… هستند. این شرایط روی یادگیری دانش‌آموزان تاثیر مستقیم دارد. بنابراین دبیر خصوصی ریاضی دوم دبستان باید بتواند با درنظر گرفتن این موارد، رفتار مسلط‌تر و صبوری بیشتری با این دانش‌آموزان داشته باشد. در این حالت دانش‌آموز به‌تدریج بر ریاضیات دوم دبستان مسلط شده و می‌تواند مانند سایر دانش‌آموزان عملکرد خوبی داشته باشد.

تیم کاراتدریس تحت آموزش مهندس پژمان ابراهیمی چگونگی رفتار با این دانش‌آموزان و شیوه مناسب تدریس به آن‌ها را آموزش دیده‌اند. به‌همین دلیل درصورت نیاز، به آموزش و کار با این گروه از دانش‌آموزان تسلط دارند و می‌توانند با آموزش شیرین ریاضی کودکان را به مباحث ریاضی علاقه‌مند کنند.

ارائه مشاوره در انتخاب مدرسه مناسب

همانطورکه پیش‌تر گفتیم، آشنایی با مدارس برتر تهران از مهم‌ترین ویژگی‌های یک معلم خصوصی ریاضی است؛ چراکه بدون شناخت این مدارس، امکان ارائه برنامه صحیح آموزشی برای دانش‌آموزان ممکن نیست. این شناخت باعث می‌شود مدرس خصوصی ریاضی بتواند به‌عنوان یک مشاور در انتخاب بهترین مدرسه مناسب فرزندتان به شما کمک کند.

مهندس پژمان ابراهیمی با بیش از یازده سال‌ تدریس خصوصی ریاضی مقاطع تحصیلی مختلف، مدارس برتر تهران را به‌طورکامل می‌شناسد و بهترین مشاور برای انتخاب مدرسه مناسب فرزند شماست. آگاهی از شرایط و سبک زندگی شما مانند فرهنگ، اولویت‌های آموزشی یا رفاهی و ارزش‌ها کنار شناخت مدارس برتر این امکان را به این دبیر باتجربه داده که با بررسی شرایط موجود، بهترین گزینه را به شما معرفی کند.

امکان حضور دبیر خصوصی در محیط خانه

کودکان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی در محیط خانه احساس امنیت بیشتری کرده و به‌دلیل آشنایی با محیط، کمتر دچار حواسپرتی حین آموزش ریاضی ابتدایی می‌شوند. به‌همین دلیل دبیر خصوصی ریاضی باید بتواند در محیط خانه حضور داشته و در فضایی که برای کودک آشناست، تدریس را پیش ببرد. به‌این‌ترتیب دانش‌آموز دوم ابتدایی فارغ از استرس یا بار روانی می‌تواند با ذهنی باز مباحث ریاضی را بیاموزد.

دبیران تیم کاراتدریس با نظارت مستقیم مهندس پژمان ابراهیمی، در ساعت مقرر در خانه دانش‌آموز حضور داشته و آموزش خصوصی ریاضی دوم دبستان را در بالاترین سطح یادگیری به کودکان دوره ابتدایی آموزش می‌دهند.

انتخاب دبیر خصوصی مناسب با شخصیت دانش‌آموز

تشخیص اینکه یک دبیر خصوصی ریاضی برای تدریس ریاضی دوم دبستان به کودک، مناسب است یا خیر، فقط به میزان تجربه و دانش معلم مرتبط نیست؛ بلکه به شیوه آموزش، فن بیان، سن و جنسیت معلم و حتی ویژگی‌های شخصیتی، روحیات و جنسیت دانش‌آموز هم بستگی دارد. بنابراین شما والدین گرامی باید پیش از انتخاب دبیر خصوصی ریاضی برای فرزندتان به موارد دیگری جز تجربه تدریس معلم هم توجه کنید. کاراتدریس مجموعه‌ای با اساتید بسیار زیاد نیست که هر دانش‌آموز را به‌صورت تصادفی به یک دبیر معرفی کند، بلکه یک تیم کوچک اما فوق حرفه‌ای است که مهندس پژمان ابراهیمی طی سال‌ها تجربه و همکاری با دبیران مختلف آن را تشکیل داده است.

پژمان ابراهیمی پس از صحبت با والدین، بررسی و سنجش شرایط خانواده، جنسیت و سطح علمی دانش‌آموز، هدف از آموزش، روحیات، ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی و… از بین دبیران حاضر در تیم کاراتدریس، مناسب‌ترین گزینه را به والدین معرفی خواهد کرد. فردی که بتواند ارتباط سازنده و عمیقی با دانش‌آموز برقرار کرده و در قالب روابط صمیمانه با دانش‌آموز، مفاهیم ریاضی دوم دبستان را به‌صورت اصولی، با آموزش‌های مفهومی و پایه‌ای به او یاد دهد.

نظارت بر نحوه عملکرد دبیران

انتخاب یک دبیر خصوصی ریاضی اول دبستان از بین دبیران حاضر در موسسات آموزشی مختلف، باعث می‌شود فرد خاصی بر نحوه عملکرد این دبیران نظارت کافی نداشته باشد؛ چراکه تعداد دبیران فعال در این موسسه‌های آموزش خصوصی بسیار زیاد بوده و عملا امکان نظارت بر کار آن‌ها ممکن نیست. بنابراین درصورتی‌که دیدگاه خاصی نسبت به روش تدریس یا فعالیت این افراد داشته‌ باشید، نمی‌توانید به‌راحتی آن را مطرح کرده و به‌ نتیجه برسید. درنهایت ممکن است پس از صرف هزینه و زمان زیاد، به نتیجه دلخواه در آموزش ریاضی دوم دبستان به فرزندتان نرسید. درعوض استفاده از کمک دبیرانی که به‌طور ویژه تحت نظارت فردی باتجربه فعالیت می‌کنند، به شما این فرصت را می‌دهد که از کیفیت عملکرد دبیران اطمینان‌خاطر پیدا کنید و خیالتان از نظارت بر کیفیت کار آن‌ها راحت باشد.

از آنجاکه همه دبیران حاضر در تیم کاراتدریس، تحت نظارت مستقیم مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت می‌کنند، در همه مراحل آموزش و تدریس از سمت ایشان مورد سنجش قرار می‌گیرند تا علاوه‌براینکه کیفیت آموزش خصوصی ریاضی در بالاترین سطح باقی بماند، نحوه آموزش هم استانداردهای لازم را داشته باشد.

به‌دلیل حساسیت پژمان ابراهیمی بر میزان فعالیت دانش‌آموز حین تدریس، همه دبیران کاراتدریس درطول آموزش خصوصی ریاضی به‌طور دائم با دانش‌آموز گفتگو کرده و در هر مرحله از آموزش او را کاملا درگیر پرسش‌وپاسخ می‌کنند. درنتیجه در جلسات آموزش ریاضیات، بیش از اینکه دبیران درحال صحبت و ارائه تمرین باشند، دانش‌آموزان به پاسخ‌دهی و حل تمرین خواهند پرداخت.


علاوه‌بر مواردی که گفته شد، کاراتدریس هم با دبیران خانم و هم با دبیران آقا برای تدریس خصوصی ریاضی همکاری می‌کند. بنابراین درصورتی‌که شما والدین عزیز مایل باشید، می‌توانید از آموزش خصوصی ریاضی دبیرانی کمک بگیرید که فرزندتان با آن‌ها احساس راحتی بیشتری دارد.

کلاس‌های آنلاین کاراتدریس

برگزاری کلاس خصوصی به‌شکل آنلاین مزایای زیادی دارد که همه ما نسبت به آن آگاه هستیم؛ اما این نوع از تدریس با مشکلاتی هم همراه است. با توجه به نوع ارتباط در کلاس آنلاین، خطر عمیق‌نبودن یادگیری و اتلاف وقت، هزینه و انرژی بالا می‌رود. کاراتدریس با معلم‌هایی حرفه‌ای همکاری می‌کند تا جایی برای این ریسک باقی نگذارد.

درصورت تمایل می‌توانید از کلاس‌های آنلاین کاراتدریس برای تدریس خصوصی ریاضی دوم به فرزندتان کمک بگیرید. کاراتدریس در آموزش مجازی از بهترین روش‌ها استفاده می‌کند تا فاصله میان دانش‌آموز و دبیر بهانه‌ای برای کیفیت پایین نباشد.

درخواست تدریس خصوصی ریاضی دوم

اگر فرزند شما نیاز به آموزش خصوصی ریاضی دوم دارد، کافی است با شماره تماس کاراتدریس ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید با این شماره تماس بگیرید یا در اپلیکیشن واتس‌آپ پیام دهید. تیم روابط عمومی کاراتدریس در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهد بود. برای رزرو تدریس خصوصی روز مشخصی را اعلام کنید تا هزینه کلاس خصوصی برآورد شود.

پس از واریز هزینه کلاس، سفارش شما ثبت خواهد شد. برای درخواست تدریس خصوصی ریاضی دوم می‌توانید از پیشنهادهای کاراتدریس برای انتخاب دبیر کمک بگیرید یا خودتان یکی از معلم‌های این تیم را برگزینید. همه افرادی که در کاراتدریس فعالیت دارند، از دانش و مهارت تدریس بالایی برخوردار هستند.

هزینه کلاس خصوصی ریاضی دوم

پرداخت هزینه برای یادگیری نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با توجه به این دیدگاه می‌توان هزینه کلاس خصوصی ریاضی دوم را سرمایه‌گذاری در آینده دانش‌آموز دانست. کاراتدریس گروهی آموزشی برای دانش‌آموزانی از همه اقشار جامعه است. این تیم حرفه‌ای قیمت‌ها را به‌شکلی تعیین کرده تا همه پدرومادرها بتوانند از خدمات آموزشی آن برای فرزندشان استفاده کنند.

اگر می‌خواهید برای تدریس خصوصی ریاضی دوم هزینه کم‌تری بپردازید، می‌توانید چند روز زودتر از زمان موردنظر برای برگزاری کلاس با کاراتدریس هماهنگ کنید. قیمت تدریس خصوصی ریاضی دوم ارتباطی با سطح علمی دانش‌آموزان ندارد؛ تدریس خصوصی برای همه دانش‌آموزان با یک قیمت مشخص انجام می‌شود.

این افتخار ماسـت که پاسخگـوی شـما باشـیم و به سوالات و مسائل شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول و مرتبط با این مقطع تحصیلی

برخی از پرسش ها و پاسخ های کاربران

سوال شما چیست؟

آیا دبیران کاراتدریس امکان حضور در محیط خانه را دارند؟

دبیران تیم کاراتدریس با مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی راس ساعت مقرر در خانه، آموزش خصوصی ریاضی را با فرزند شما پیش می‌برند.

نقاط قوت این دبیران در آموزش چیست؟

حل سوالات متنوع و امتحانی، آموزش و پیگیری منظم میزان پیشرفت دانش‌آموز، توانایی مشاوره در انتخاب مدرسه مناسب، توانایی در مواجه با دانش‌آموزان دچار اختلالات یادگیری، شناسایی و رفع نقاط ضعف دانش‌آموز در ریاضی، تدریس جذاب برای افزایش اعتماد به نفس و علاقه به ریاضی، آشنایی با شیوه‌های آموزشی مدارس برتر تهران و... از ویژگی‌های دبیران کاراتدریس است.

آیا بر کیفیت عملکرد این دبیران نظارتی وجود دارد؟

از آنجاکه همه دبیران حاضر در تیم کاراتدریس، زیر نظر مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت می‌کنند، در همه مراحل آموزش و تدریس از سمت ایشان مورد سنجش قرار می‌گیرند تا علاوه‌براینکه کیفیت آموزش خصوصی ریاضی در بالاترین سطح باقی بماند، نحوه آموزش هم استانداردهای لازم را داشته باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را در رابطه با متن بالا وارد کنید.