پایه هفتم تحصیلی فصلی جدید در زندگی دانش‌آموزان خواهد بود؛ چراکه در این سال تعداد مسائل و دغدغه‌های جدیدی که دانش‌آموزان با آن مواجه هستند، بسیار زیاد است. محیط درسی، نحوه ارزش‌گذاری دروس، دبیران و… همه‌‌وهمه جدید هستند. این موضوع می‌تواند روی پیشرفت درسی و کیفیت تحصیل دانش‌آموزان تاثیرگذار باشد.

درنتیجه اغلب دانش‌آموزان با ورود به سال تحصیلی هفتم با افت تحصیلی به ویژه در ریاضی هفتم مواجه خواهند بود. بنابراین حضور یک دبیر خصوصی ریاضی هفتم می‌تواند به فرزند شما در یادگیری عمیق و اصولی مفاهیم ریاضی کمک کرده و مانع افت او شود. اگر مردد هستید که فرزند شما به دبیر خصوصی ریاضی هفتم نیاز دارد، با کاراتدریس همراه باشید تا علاوه‌بر پاسخگویی به این سوال، مهم‌ترین معیارها برای انتخاب معلم خصوصی را با شما درمیان بگذاریم.

چه ضرورتی برای حضور دبیر خصوصی ریاضی هفتم وجود دارد؟

تغییر مقطع تحصیلی ششم به هفتم تنها ورود به یک سال تحصیلی جدید نیست. در این سال فرزند شما به یک محیط کاملا جدید با دنیایی متفاوت وارد خواهد شد. این موضوع می‌تواند فشار روانی بسیار زیادی برای فرزندتان به وجود آورد؛ اما محیط تحصیلی جدید فقط یکی از مواردی است که دانش‌آموزان در پایه هفتم با آن مواجه می‌شوند.

تغییر شیوه ارزش‌دهی به درس و تحصیل از حالت کیفی به کمی از بزرگ‌ترین تحولات تغییر مقطع ششم به هفتم است. در این سال دانش‌آموزان به جای عباراتی مانند خوب و خیلی خوب، با نمره‌دهی آشنا می‌شوند. این موضوع می‌تواند روی نحوه درس خواندن دانش‌آموزان تاثیر گذاشته و آن‌ها را مضطرب کند.

ورود به دوره سن بلوغ، ارتباط با دبیران گوناگون، داشتن درس‌های متنوع که تمرکز روی ریاضی را کم می‌کند و از همه مهم‌تر مباحث درسی سنگین و پیچیده به‌ویژه در ریاضیات مانند هندسه، حجم، جبر و اعداد صحیح از دیگر مواردی هستند که پایه هفتم تحصیلی را برای فرزندتان دشوار خواهد کرد.

همه این موارد درنهایت می‌توانند به‌سادگی باعث افت تحصیلی دانش‌آموزان شوند. حتی دانش‌آموزان ممتاز هم در این پایه با افت تحصیلی مواجه شده و به همراهی یک دبیر ریاضی خصوصی نیاز خواهند داشت.

علاوه‌براین دانش‌آموزانی که در مدارس تیزهوشان درس می‌خوانند یک کتاب تکمیلی خواهند داشت که مباحث بسیار پیچیده‌ای در آن مطرح شده است. این فشار درسی روی دانش‌آموزان مدارس برتر مانند سلام و روشنگران هم بسیار زیاد است. شما نمی‌توانید از هر معلم خصوصی انتظار باشید نحوه آموزش این مباحث درسی را بداند و به‌راحتی آن‌ها را برای فرزندتان مطرح کند؛ اما مهندس پژمان ابراهیمی طی سال‌ها تجربه تدریس به دانش‌آموزان این مدارس و بررسی دائمی شیوه تدریس و آموزش مدارس برتر به‌خوبی به نحوه آموزش اصولی مباحث ریاضی کتاب‌های درسی عادی و تیزهوشان مسلط است.


برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی هفتم، چه مواردی را باید در نظر داشته باشید؟

بررسی دائم میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز

یک دبیر خصوصی ریاضی باتجربه می‌داند که باید پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز را به‌طور دائم بررسی کند تا از عملکرد او اطمینان داشته باشد. همچنین مدرس خصوصی ریاضی هفتم از وضعیت علمی و شیوه تدریس ریاضیات مدارس برتر تهران مطلع است و به تناسب سطح علمی مدرسه فرزند شما، مباحث ریاضی هفتم مانند جبر، هندسه، معادله و… را به اون آموزش خواهد داد. تدریس مناسب با شیوه کار مدرسه باعث می‌شود فرزندتان برای امتحان‌های مختلف مدرسه، مانند امتحانات میان ترم، آزمون‌های ماهانه یا هفتگی و… آماده بوده و با شیوه سوالات آشنا باشد.

دبیران مجموعه کاراتدریس تحت نظارت مستقیم مهندس پژمان ابراهیمی ضمن بررسی دائم مستمر پیشرفت تحصیلی ریاضی چهارم ابتدایی فرزندتان، با شیوه آموزش ریاضی در مدارس برتر تهران آشنا هستند. به‌همین دلیل می‌توانند برنامه آموزشی مناسبی برپایه جدیدترین سیستم‌های آموزشی مدارس دانش‌آموزان فراهم می‌کنند.

ارائه شیوه آموزشی جذاب برای افزایش اعتماد به نفس و علاقه

همانطور که می‌دانید درس ریاضی از مهم‌ترین دروس همه مقاطع تحصیلی است. درصورتی‌که این درس مهم توسط آموزگاران کم‌تجربه و مبتدی تدریس شود، می‌تواند مشکلات مختلفی مانند دلسردی و دلزدگی از ریاضی و ارائه آموزش‌های غیراصولی را همراه داشته باشد. بنابراین یک دبیر خصوصی ریاضی هفتم باید با بیانی ساده روش‌هایی که در سیستم جدید تحصیلی برای یادگیری ریاضیات ارائه شده را به فرزند شما آموزش دهند و با تشویق او به حل سوالات مختلف توانمندی و اعتمادبه‌نفسش را بالا ببرند.

دبیران کاراتدریس تحت آموزش مهندس پژمان ابراهیمی تدریس به روش‌های اصولی و براساس متدهای جدید آموزشی را به‌خوبی یاد گرفته‌اند و کنار آموزش صحیح با برخورد مناسب به‌تدریج مهارت دانش‌آموز را برای حل سوالات تقویت می‌کنند.

شناسایی و رفع نقاط ضعف دانش‌آموز در ریاضی

باتوجه به اینکه ریشه بسیاری از مباحث ریاضی به سال‌های گذشته برمی‌گردد، احتمال دارد فرزند شما در بعضی مباحث مشکلات جدی و اساسی داشته باشد. پس دبیر خصوصی ریاضی هفتم باید کنار آموزش دروس ریاضیات، با حل نمونه سوالات مختلف نقاط ضعف فرزندتان را در مباحث دیگر را شناسایی و برطرف کند. این موضوع باعث می‌شود پیش از ورود به پایه‌های تحصیلی دیگر، تمام اشکالات درسی اساسی او کاملا رفع شده باشد.

دبیران خصوصی ریاضی کاراتدریس، آموزش به دانش‌آموزان را با پیگیری مستمر مهندس پژمان ابراهیمی پیش می‌برند. آن‌ها کنار آموزش ریاضیات هفتم، تمرینات مختلفی را با دانش‌آموز کار می‌کنند تا نقاط ضعف رو در ریاضی مشخص شود. سپس با آموزش‌های مفهومی، این مشکلات را به‌خوبی برطرف خواهند کرد.

ارائه و حل نمونه سوالات گوناگون

ریاضی از آن دروسی است که یادگیری آن فقط با تکرار و تمرین امکان‌پذیر است. درنتیجه معلم خصوصی ریاضی هغتم باید با درک این مساله سوالات مختلفی از آزمون‌های متنوع در سال‌های پیش را با فرزندتان کار کند. این کار باعث می‌شود دانش‌آموز با نمونه سوالات و تمرینات مختلف پایه‌ای و پیشرفته آشنا شده و همه نکات پنهان در مباحث و سوالات را یاد بگیرد.

مهندس پژمان ابراهیمی در کاراتدریس به‌لطف چندین سال تدریس، توانسته بانک جامعی از نمونه سوالات مقدماتی تا پیشرفته و تیزهوشان را گردآوری کند. به‌همین دلیل دبیران کاراتدریس وسیع‌ترین طیف سوالات ریاضی را برای تمرین با دانش‌آموزان در اختیار دارند. آن‌ها با حل سوالات مختلف مفاهیم ریاضیات هفتم دبستان را به‌طور عمیق به دانش‌آموز آموزش می‌دهند.

آشنایی با روش تدریس مدارس برتر تهران

اگر قصد دارید فرزندتان در آزمون‌ ورودی پایه نهم به دهم مدارس برتر پایتخت شرکت کند، بهتر است از همین پایه وضعیت درسی او را جدی بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم از دبیرانی که با شیوه آموزش این مدارس آشنا هستند، کمک بگیرید. بررسی و آگاهی از نحوه آموزش این مدارس باعث می‌شود معلمان و دبیران درک عمیقی از روش‌های آموزشی مدارس، شیوه برگزاری آزمون‌ها و نوع سوالات امتحان این مدرسه‌ها داشته باشند. بنابراین می‌توانند به تناسب مدرسه موردنظرتان، فرزند شما را برای آزمون‌ها آماده کنند.

تیم معلمان کاراتدریس به‌طور منظم با مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی جلساتی را برگزار کرده و در آن تغییرات روش‌های آموزش، تدریس و طرح سوال مدارس برتر تهران را بررسی می‌کنند. بنابراین هرسال با شرایط جدید آموزشی همراه بوده و دانش‌آموزان را به تناسب آن آماده خواهند کرد.

توانایی کار و تمرین با دانش‌آموزان دچار اختلالات یادگیری

آموزش خصوصی ریاضی هفتم فقط به تجربه تدریس دبیر خصوصی ریاضی بستگی ندارد؛ بلکه به توانایی او در برقراری ارتباط با دانش‌آموزانی که به اختلالات یادگیری دچار هستند هم وابسته است. برخی دانش‌آموزان با مشکلاتی مانند میزان حواسپرتی، بیش‌فعالی، اختلال در یادگیری و… درگیر هستند. دبیران باید بتوانند با این گروه از دانش‌آموزان ارتباط مناسبی برقرار کنند. به‌ عبارت دیگر میزان صبوری و نحوه برخورد دبیر با این افراد روی علاقه‌مندی یا دلسردی آن‌ها نسبت به ریاضیات موثر است.

تیم کاراتدریس تحت نظارت مهندس پژمان ابراهیمی شیوه تدریس به این گروه از دانش‌آموزان را آموزش دیده‌اند. بنابراین حین آموزش به آن‌ها رفتار مناسبی خواهند داشت.

توانایی مشاوره در انتخاب مدرسه مناسب

اگر می‌خواهید فرزند شما از دانش‌آموزان مدارس برتر تهران باشد، یک سراغ دبیر خصوصی ریاضی هفتم بروید که با شیوه آموزش و عملکرد مدارس مختلف آشنا باشد. چراکه این موضوع کمک می‌کند دبیر یک برنامه آموزشی صحیح برای دانش‌آموزان فراهم کند. علاوه‌براین آشنایی با شیوه کار مدرسه، نحوه تدریس و آموزش، فرهنگ و فضای مدرسه، عملکرد کادر اداری و آموزشی و… دبیران را به افرادی توانمند برای ارائه مشاوره تحصیلی تبدیل می‌کند. فردی که می‌تواند به شما در انتخاب مناسب‌ترین مدرسه برای فرزندتان کمک کند.

مهندس پژمان ابراهیمی طی سال‌ها تجربه همکاری و آشنایی با مدارس برتر تهران، بهترین مشاور برای انتخاب مدرسه مناسب فرزند شماست. آگاهی از فرهنگ و سبک زندگی شما، اولویت‌های آموزشی یا رفاهی و ارزش‌ها کنار شناخت مدارس برتر این امکان را به این دبیر باتجربه داده که بین مدارس موجود در پایتخت، سازگارترین گزینه با معیارهای شما را معرفی کند.

امکان حضور دبیر خصوصی در محیط خانه

تردد در سطح شهر برای حضور در کلاس‌های آموزش خصوصی ریاضی هفتم نه تنها برای فرزندتان وقت‌گیر است، بلکه می‌تواند انرژی زیادی از اون بگیرد. این موضوع روی بازدهی او نیز تاثیر مستقیم خواهد شد. بنابراین حضور به‌موقع و منظم معلم خصوصی در منزل باعث می‌شود دانش‌آموز از چنین دغدغه‌هایی راحت بوده و با خیالی آسوده روی یادگیری مباحث تمرکز کند.

دبیران تیم کاراتدریس با مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی راس ساعت مقرر در خانه، آموزش خصوصی ریاضی چهارم دبستان را با فرزند شما پیش می‌برند.

معرفی معلم خصوصی سازگار با دانش‌آموز

یکی از معیارهای انتخاب دبیر خصوصی ریاضی هفتم، نوع تدریس، بیان، سن و جنسیت معلم و ویژگی‌های شخصیتی، خلق‌وخو و شرایط دانش‌آموز است. کاراتدریس مجموعه‌ای با اساتید بسیار زیاد نیست که هر دانش‌آموز را به‌صورت تصادفی به یک دبیر معرفی کند، بلکه یک تیم کوچک اما فوق حرفه‌ای است که مهندس پژمان ابراهیمی طی سال‌ها تجربه و همکاری با دبیران مختلف آن را تشکیل داده است.

پژمان ابراهیمی پس از صحبت با والدین، بررسی شرایط خانواده، جنسیت و سطح علمی دانش‌آموز، روحیات، ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی و… از بین دبیران حاضر در تیم کاراتدریس، مناسب‌ترین گزینه را به والدین معرفی خواهد کرد. فردی که بتواند ارتباط سازنده و عمیقی با دانش‌آموز برقرار کرده و در قالب روابط صمیمانه با دانش‌آموز، مفاهیم ریاضی چهارم دبستان را به‌صورت اصولی، با آموزش‌های مفهومی و پایه‌ای به او آموزش دهد.

امکان نظارت بر عملکرد دبیران

همانطورکه می‌دانید افراد زیادی تحت عنوان نام دبیر در موسسه‌های آموزشی خصوصی فعالیت می‌کنند. باتوجه به تعداد زیاد آن‌ها طبیعی است که نظارت خاصی روی عملکرد و نحوه تدریس آن‌ها وجود نداشته باشد. بنابراین اگر دبیر موردنظرتان را از بین مدرسان چنین موسسه‌هایی انتخاب کنید و از عملکرد آن‌ها راضی نباشید، زمان را از دست داده‌اید. ضمن اینکه احتمال دارد شرایط آموزشی فرزندتان هم بحرانی شود.

درعوض استفاده از کمک دبیرانی که به‌طور ویژه تحت نظارت فردی باتجربه فعالیت می‌کنند، به شما این فرصت را می‌دهد که از کیفیت عملکرد دبیران اطمینان‌خاطر پیدا کنید و خیالتان از نظارت بر کار آن‌ها راحت باشد.

از آنجاکه همه دبیران حاضر در تیم کاراتدریس، زیر نظر مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت می‌کنند، در همه مراحل آموزش و تدریس از سمت ایشان مورد سنجش قرار می‌گیرند تا علاوه‌براینکه کیفیت آموزش خصوصی ریاضی در بالاترین سطح باقی بماند، نحوه آموزش هم استانداردهای لازم را داشته باشد.

به‌دلیل حساسیت پژمان ابراهیمی بر میزان فعالیت دانش‌آموز حین تدریس، همه دبیران کاراتدریس درطول آموزش خصوصی ریاضی به‌طور دائم با دانش‌آموز گفتگو کرده و در هر مرحله از آموزش او را کاملا درگیر پرسش‌وپاسخ می‌کنند. درنتیجه در جلسات آموزش ریاضیات، بیش از اینکه دبیران درحال صحبت و ارائه تمرین باشند، دانش‌آموزان به پاسخ‌دهی و حل تمرین خواهند پرداخت.

علاوه‌بر مواردی که گفته شد، کاراتدریس هم با دبیران خانم و هم با دبیران آقا برای تدریس خصوصی ریاضی همکاری می‌کند. بنابراین درصورتی‌که شما والدین عزیز مایل باشید، می‌توانید از آموزش خصوصی ریاضی دبیرانی کمک بگیرید که فرزندتان با آن‌ها احساس راحتی بیشتری دارد.

تدریس خصوصی ریاضی هفتم به‌روش آنلاین

فرقی نمی‌کند در کدام نقطه از ایران زندگی می‌کنید، شما می‌توانید از خدمات تدریس خصوصی ریاضی هفتم به‌روش آنلاین برای آموزش بهتر فرزندتان کمک بگیرید. برخی والدین آموزش حضوری را به‌دلیل بازدهی بالا به تدریس مجازی ترجیح می‌دهند؛ کاراتدریس آموزش آنلاین را به‌روش قدم‌به‌قدم پیش می‌برد تا چیزی از بازدهی و کیفیت آن کم نشود.

کاراتدریس با استفاده از تکنیک‌های به‌روز و مدرن آموزش ریاضی، سخت‌ترین مباحث این درس را به شیرین‌ترین مفاهیم آموزشی تبدیل می‌کند. آموزش آنلاین کاراتدریس به‌شیوه‌ای برنامه‌ریزی شده تا دانش‌آموز هیچ نقطه مبهمی در روند یادگیری نداشته باشد.

هماهنگی برای برگزاری کلاس خصوصی

درصورتی‌که می‌خواهید درخواست برگزاری کلاس خصوصی ریاضی هفتم را ثبت کنید، با تیم روابط عمومی کاراتدریس تماس بگیرید یا در برنامه واتس‌آپ پیام بگذارید. برای ارتباط با این تیم از شماره نوشته‌شده ابتدای این صفحه کمک بگیرید.

پیش از نهایی شدن درخواست‌تان، درباره سن، مقطع تحصیلی، شرایطی مانند اختلال یادگیری دانش‌آموز و… با کاراتدریس صحبت کنید تا دبیری مناسب با ویژگی‌های دانش‌آموز انتخاب شود. زمان دقیق برگزاری کلاس را انتخاب کنید. در مرحله آخر قیمت تدریس خصوصی ریاضی هفتم به شما اعلام می‌شود. با پرداخت این هزینه، درخواست شما نهایی شده و آموزش در زمان مقرر انجام خواهد شد.

عوامل موثر در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی هفتم

اگر برای آموزش فرزندتان کلاس آنلاین را به‌جای تدریس حضوری انتخاب کنید، هزینه کم‌تری پرداخت خواهید کرد. در کلاس‌های حضوری، بخشی از هزینه پرداخت‌شده، صرف رفت‌وآمد دبیر می‌شود.

مقطع تحصیلی دانش‌آموز دیگر عامل موثر در تعیین قیمت تدریس خصوصی است؛ طبیعتا هزینه آموزش ریاضی به دانش‌آموزان پایه هفتم کم‌تر از سایر پایه‌های بالاتر خواهد بود. برای پرداخت هزینه‌ای اقتصادی، باید زودتر از زمان موردنظر برای برگزاری کلاس با تیم کاراتدریس هماهنگ کنید. هرچه دیرتر به کاراتدریس پیام دهید، احتمال برگزاری کلاس در تاریخ دلخواه‌ شما کم‌تر می‌شود.

این افتخار ماسـت که پاسخگـوی شـما باشـیم و به سوالات و مسائل شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول و مرتبط با این مقطع تحصیلی

برخی از پرسش ها و پاسخ های کاربران

سوال شما چیست؟

آیا دبیران کاراتدریس امکان حضور در محیط خانه را دارند؟

دبیران تیم کاراتدریس با مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی راس ساعت مقرر در خانه، آموزش خصوصی ریاضی را با فرزند شما پیش می‌برند.

نقاط قوت این دبیران در آموزش چیست؟

حل سوالات متنوع و امتحانی، آموزش و پیگیری منظم میزان پیشرفت دانش‌آموز، توانایی مشاوره در انتخاب مدرسه مناسب، توانایی در مواجه با دانش‌آموزان دچار اختلالات یادگیری، شناسایی و رفع نقاط ضعف دانش‌آموز در ریاضی، تدریس جذاب برای افزایش اعتماد به نفس و علاقه به ریاضی، آشنایی با شیوه‌های آموزشی مدارس برتر تهران و... از ویژگی‌های دبیران کاراتدریس است.

آیا بر کیفیت عملکرد این دبیران نظارتی وجود دارد؟

از آنجاکه همه دبیران حاضر در تیم کاراتدریس، زیر نظر مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت می‌کنند، در همه مراحل آموزش و تدریس از سمت ایشان مورد سنجش قرار می‌گیرند تا علاوه‌براینکه کیفیت آموزش خصوصی ریاضی در بالاترین سطح باقی بماند، نحوه آموزش هم استانداردهای لازم را داشته باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را در رابطه با متن بالا وارد کنید.