مدرسه دخترانه کوشش؛ مدرسه‌ای با استانداردهای بالا

گاهی بین مدارس برتر تهران رقابت‌های ناسالمی برای ایجاد فضاهای سخت‌گیرانه، محیط‌های درسی لوکس یا فشار درسی بالا برای قبولی‌های بیشتر به وجود می‌آید که نتیجه نهایی آن آزردگی بیشتر دانش‌آموزان خواهد بود. در این میان پیدا کردن مدرسه‌ای که علاوه‌بر داشتن سطح علمی بالا، محیط مدرسه را از حالت مدرسه بودن خارج نکند، سخت‌گیری‌های بی‌حدواندازه نداشته باشد و دانش‌آموز را تحت فشار قرار ندهد، کمی دشوار به نظر می‌رسد. مدرسه کوشش یکی از همین مدارس است که ضمن داشتن سخت‌گیری‌های نسبتا مناسب، به همه ابعاد شخصیتی و نیازهای دانش‌آموزان توجه می‌کند. به‌همین دلیل در فضای مدرسه کنار حس‌ و حال رقابتی، نشاط و انرژی هم وجود دارد. اگر شما هم برای فرزند خود دنبال مدرسه‌ای هستید که استانداردهای خوبی در همه زمینه‌های علمی، اخلاقی، آموزشی، اجتماعی و… داشته باشد، می‌توانید اسم این مدرسه را در فهرست مدارس موردنظرتان قرار دهید.

همچنین درصورتی‌که می‌خواهید فرزندتان در این مدرسه پذیرفته شود یا پس از ورود به مدرسه کوشش در دروس مختلف ازجمله ریاضیات عملکرد بهتری داشته باشد، تیم دبیران حرفه‌‌ای کاراتدریس از ابتدای این مسیر همراه فرزند شما خواهند بود. برای آشنایی بیشتر با مدرسه کوشش همراه کاراتدریس باشید.

کمی بیشتر درباره کوشش

مدرسه کوشش یک مدرسه غیرانتفاعی دخترانه است که در همه مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم فعالیت دارد. این موضوع باعث شده بسیاری از دانش‌آموزان از همان سال‌های اول تحصیل این مدارس را انتخاب کرده و با برنامه درسی و عملکرد مدرسه کوشش تا آخرین سال تحصیلی را با موفقیت پشت سر بگذارند. درنظر داشته باشید هریک از مدارس کوشش در یکی از مناطق و محله‌های تهران واقع شده است؛ بنابراین درصورتی‌که بخواهید دخترتان همه سال‌های تحصیل را در مدرسه کوشش باشد، باید برای تردد او در هر مسیر فکری کنید.

شعبه اصلی مدرسه کوشش در منطقه سه تهران قرار دارد. هرچند این مدرسه در مقطع متوسطه دوم روی همه رشته‌های تحصیلی موجود در مدرسه تمرکز بالایی دارد؛ اما توجه ویژه مدرسه کوشش روی دانش‌آموزان رشته ریاضی است؛ یعنی به نظر می‌رسد دانش‌آموزان این رشته درسی برنامه درسی بهتر و فشرده‌ای دارند. همچنین جالب است بدانید مدارس کوشش در زمینه رشته‌ تحصیلی علوم انسانی هیچ فعالیتی ندارند. پس اگر دختر شما قصد دارد تحصیلات خود را در این رشته درسی ادامه دهد، نمی‌توانید روی مدارس کوشش حساب کنید.

در نظر داشته باشید نکاتی که درباره مدارس کوشش گفته می‌شود، یک نگاه کلی به مدرسه است و احتما دارد درباره همه شعب آن صدق نکند. بنابراین اگر می‌خواهید جزییات بیشتری از مدارس کوشش بدانید، با کاراتدریس تماس بگیرید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدرسه کوشش نسبت به اغلب مدارس، نظم مثال‌زدنی در ارائه برنامه درس، مطالعاتی و تاریخ‌ دقیق برگزاری آزمون‌هاست. به‌طوری‌که دانش‌آموزان از همان روز اول حضور در مدرسه با برنامه درسی و امتحانی کل سال آشنا خواهند شد و برنامه منظمی دارند.

سطح علمی مدرسه کوشش

هرچند میزان سخت‌گیری‌های مدرسه کوشش نسبت به سایر مدارس کمتر است و فشار روانی کمتری به دانش‌آموزان وارد می‌کند؛ اما این به معنای پایین بودن سطح علمی مدرسه نیست. این مدرسه بین مدارس هم‌تراز خود سطح بالایی دارد و آمار قبولی‌های کنکور و روبوکاپ مدرسه کوشش این موضوع را به‌خوبی نشان می‌دهد. گفته می‌شود درمجموع سخت‌گیری معلمان مدرسه کوشش روی دروس عمومی بالاتر است و تمرکز زیادی بر درس‌های عمومی دارند؛ این درحالی است که در مدارسی مانند روشنگران تمرکز اصلی کادر آموزشی بر دروس تخصصی است.

همچنین جالب است بدانید مدرسه کوشش هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان به سطح علمی خانواده‌ها اهمیت زیادی می‌دهد؛ به‌طوری‌که بسیاری از دانش‌آموزان مدرسه کوشش خانواده‌هایی با سواد و عضو هیئت علمی دارند.

مدرسه کوشش همچنین پس از دوره تابستان دانش‌آموزان را گروه‌بندی کرده و افرادی که قوی‌تر یا المپیادی هستند به شعبه پیشرفته کوشش فرستاده می‌شوند. این گروه‌بندی براساس آزمونی است که پایان تابستان از دانش‌آموزان گرفته می‌شود.

در این آزمون درس ریاضی به‌ صورت تشریحی و سایر دروس تستی سنجیده می‌شوند. درنهایت حدود 50 یا 60 دانش‌آموز به شعبه پیشرفته‌تر مدرسه کوشش وارد خواهند شد تا با تمرکز و برنامه‌ درسی فشرده‌تری به آموزش و یادگیری بپردازند.

شرایط ورود به کوشش

باتوجه به شهرت و اعتبار مدرسه کوشش، طبیعی است که بسیاری از دانش‌آموزان ممتاز متقاضی ورود به این مدرسه باشند؛ تعداد زیاد دانش‌آموزانی که خواهان ثبت‌نام و تحصیل در این مدرسه هستند، باعث شده مدرسه کوشش برای ورود به مدرسه آزمون ورودی برگزار کند. این آزمون هرسال برای پایه‌های تحصیلی هفتم و نهم برگزار می‌شود و زمان ثبت‌نام در آن دی ماه سال قبل است.

پس اگر می‌خواهید فرزندتان برای سال هفتم یا نهم وارد مدرسه کوشش شود، باید از سال ششم یا هشتم فکر پیش ثبت‌نام در آزمون ورودی مدرسه باشید. برای شرکت در آزمون باید از طریق سایت مدرسه ثبت‌نام کنید.

شرایط آزمون ورودی مدرسه کوشش

همان‌طور که می‌دانید، مدرسه کوشش یکی از بهترین مدارس تهران است و برای ورود به آن باید خودتان را برای یک امتحان دشوار آماده کنید. آزمون‌های ورودی این مدارس شامل سوال‌هایی از دروس سال‌های گذشته و مباحثی از مقاطع آینده خواهد بود. همچنین سوال‌هایی درباره روانشاسی در آزمون ابتدایی وجود دارد که سطح سلامت روان دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل در این مدرسه را مشخص می‌کند. مدیران و مسئولان مدرسه کوشش با آگاهی از این موارد می‌توانند رفتار با دانش‌آموزان را نسبت به این آزمون بهبود ببخشند.

این مدرسه درباره مفاد آزمون ورودی و تاریخ برگزاری آن اطلاعاتی منتشر نمی‌کند. برنامه آزمون و محتوای سوالات آن تنها از طریق تماس تلفنی یا برگزاری جلسات حضوری پیش از شرکت در آزمون به اطلاع متقاضیان خواهد رشد.

سایر آزمون‌های کوشش در طول سال

مدرسه کوشش در طول سال تحصیلی آزمون‌های مختلفی برای سنجش سطح علمی دانش‌آموزان برگزار می‌کند. این آزمون‌ها به کادر آموزشی مدرسه کمک می‌کند، از وضعیت درسی دانش‌آموزان آگاهی بیشتری پیدا کرده و نقاط ضعف هریک را شناسایی کنند. آزمون‌های کوشش شامل آزمون‌های هفتگی، آزمون‌های جامع و آزمون‌های منطقه‌ای می‌شود.

آزمون‌های هفتگی مدرسه کوشش

همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم کوشش نظم و برنامه بسیار دقیقی دارد. طبق همین برنامه از ابتدای سال تحصیلی وضعیت آزمون‌ها به دانش‌آموزان اطلاع داده می‌شود و هر هفته برای یک یا دو درس امتحان برگزار خواهد شد. پایان هر ماه نتیجه مجموع امتحانات هفتگی در قالب یک کارنامه ماهانه از طریق سایت دبیرستان برای دانش‌آموزان و والدین آن‌ها قابل دسترسی خواهد بود.

همچنین پس از امتحانات مشاوران تحصیلی و آموزشی هر پایه، آزمون‌ها و نتایج آن را بررسی و تحلیل می‌کنند. سپس جلسات گروهی و فردی مختلفی بین مشاوران و دانش‌آموزان برگزار می‌شود تا مشکلات احتمالی دانش‌آموزان در حوزه آموزشی و یادگیری شناسایی شده و راهکارهای کاربردی برای رفع مشکلات درسی، تمرکزی، مدیریت زمان و… به دانش‌آموز ارائه می‌شود.

آزمون‌های جامع کوشش

دانش‌آموزان مدرسه کوشش در دوره متوسطه دوم هرسال پنج آزمون جامع را تجربه خواهند کرد. این آزمون‌ها کاملا به سبک کنکور برگزار شده و به نوعی شبیه‌ساز فضای کنکور برای دانش‌آموزان خواهد بود. این آزمون‌ها از سوی موسسات دیگری برگزار می‌شود و مدرسه کوشش فقط فضای اجرایی آن‌ را به عهده دارد. بنابراین برگزاری آزمون و اعلام نتیجه از سوی مدرسه نخواهد بود.

این موضوع باعث می‌شود دانش‌آموزان رقبای خود برای آزمون کنکور واقعی را بشناسند و خود را در سطح شهر و کشور محک بزنند. همچنین با توجه به اینکه سوالات این آزمون‌ها از سوی مدرسه کوشش طراحی نمی‌شود، شرکت در این آزمون‌ها برای سنجش کیفیت آموزش مدرسه هم مناسب خواهد بود.

آزمون‌های منطقه‌ای مدرسه کوشش

آزمون‌های دیگری که در این مدرسه برگزار می‌شود، آزمون‌های منطقه‌ای است. این آزمون‌ها فقط برای دوره متوسطه دوم بوده و در دو نوبت دی و خرداد ماه برگزار می‌شوند.

سرفصل‌های آزمون‌های منطقه‌ای کوشش از سوی آموزش و پرورش اعلام می‌شود و دبیران موظف هستند دانش‌آموزان را از لحاظ زمان‌بندی درسی به این آزمون‌ها برسانند.

آماری از قبولی کنکور و روبوکاپ کوشش در سال‌های گذشته

همان‌طور که می‌دانید این مدرسه جز بهترین مجتمع‌های آموزش در سطح پایتخت و کشور بوده و به‌همین‌دلیل درصد قبولی آن در کنکور هم بالا است. تعداد زیادی از دانش‌آموزان مدرسه کوشش، به‌دلیل آموزش پیشرفته و کامل، می‌توانند رتبه‌های خوبی در کنکور کسب کنند. متاسفانه کوشش اطلاعات کاملی درباره رتبه قبولی‌های کنکور دانش‌آموزان این مدرسه ارائه نکرده و به‌همین‌دلیل نمی‌توانیم نام آن‌ها را ذکر کنیم.
سالانه تعداد زیادی از دانش‌آموزان در مسابقات روبوکاپ کشوری شرکت می‌کنند. شرکت کنندکان باید با استفاده از علم و دانش خود بتوانند ربات‌های مختلف را بسازند. برخی از دانش‌آموزان مدرسه کوشش نیز برای شرکت در این مسابقات دوره‌های لازم را پشت سر می‌گذارند. تاکنون دانش‌آموزان این مدرسه توانسته‌اند مقام‌های خوبی در این مسابقات کسب کنند.

برنامه درسی کوشش در تابستان

این مدرسه هم نظیر اغلب مدارس برتر تهران زمان شروع سال تحصیلی خود را از تابستان قرار داده است. دانش‌آموزان مدرسه کوشش حدود دو ماه از تابستان را در مدرسه سپری می‌کنند؛ چراکه مسئولان مدرسه کوشش معتقد هستند آموزش و پرورش دانش‌آموزان نباید در طول تابستان متوقف شود.

مدرسه کوشش در تابستان برنامه درسی منظمی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته که همه دانش‌آموزان موظف هستند در آن شرکت کنند. این برنامه هر روز هفته برگزار می‌شود؛ اما در سال‌های گذشته دانش‌آموزان هفته‌ای یک روز به‌طور کامل اردو داشتند و پنج روز دیگر برنامه مطالعاتی و آموزشی مدرسه اجرا می‌شد. این برنامه ممکن است هرسال تغییراتی داشته باشد. مدت زمان برنامه درسی تابستان در مدرسه کوشش بین چهار تا 9 هفته متغیر بوده و به پایه تحصیلی دانش‌آموزان بستگی دارد.

هدف اصلی مدرسه کوشش در کلاس‌های تابستان یکسان‌سازی سطح علمی دانش‌آموزان است. به‌این‌ترتیب اگر دانش‌آموزی از سایر مدارس به کوشش آمده باشد، با شیوه تدریس و سطح علمی مدرسه آشنا شده و دانش پایه او تقویت خواهد شد.

این مدرسه همچنین به‌طور هفتگی آزمون‌های تستی و تشریحی برای دروس مختلف به‌صورت تک درس برگزار می‌کند. مدرسه کوشش برای برگزاری آزمون، از آزمون‌هلی گزینه 2 استفاده می‌کند.

 

فوق‌برنامه‌ها در مدرسه کوشش

مدرسه کوشش در سال‌هایی غیر از یازدهم و دوازدهم توجه و تمرکز بسیار زیادی روی زبان انگلیسی دارد. به‌طوری‌که دانش‌آموزان پایه دهم درسی به‌عنوان زبان تخصصی دارند که در آن بخشی از درس زیست را به زبان انگلیسی یاد خواهند گرفت. همچنین زبان انگلیسی برای دانش‌آموزان پایه‌های ابتدایی و دوره متوسطه اول اهمیت بسیار زیادی دارد.

این مدرسه علاوه‌بر زبان انگلیسی، کلاس‌هایی مانند موسیقی، ورزش و… هم در فوق‌برنامه‌های خود برگزار می‌کند و تمرکز پایه‌های تحصیلی که درگیر آزمون کنکور نیستند، روی این نوع برنامه‌ها بیشتر است.

وضعیت اردوهای تفریحی در کوشش

مدارس کوشش هم مانند دیگر مدارس برتر تهران اردوهای تفریحی و علمی متنوعی برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند. اردوهای این مدرسه شامل اردوهای تهران‌گردی و ایران‌گردی است. دانش‌آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول اغلب به اردوهای درون شهری برده می‌شوند و دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم اردوهای خارج از تهران هم دارند.

البته برنامه اردو به شرطی وجود خواهد داشت که شرایط درسی دانش‌آموزان مناسب باشد و به برنامه درسی آن‌ها لطمه‌ای وارد نشود.

در مدرسه کوشش چه می‌گذرد؟

این مدرسه هم مانند هر مدرسه دیگر مزایا و معایب خودش را دارد. برای آشنایی بیشتر با محیط و عملکرد مدرسه باید به دیدگاه دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها توجه ویژه‌ای کرد.

مدرسه کوشش از نگاه دانش‌آموزان

دانش‌آموزان درباره این مدرسه نظرات مثبت‌تری دارند. برای مثال هرچند سخت‌گیری روی مواردی مانند کفش‌های رنگی، بافت مو و… وجود داشته و باعث آزردگی دانش‌آموزان شده؛ اما درمجموع میزان سخت‌گیری‌ها و موارد انضباطی این مدرسه نسبت به اغلب مدارس مانند روشنگران بسیار کمتر و معقول‌تر است. همچنین دانش‌آموزان معتقد هستند مدرسه کوشش از لحاظ درسی نسبت به روشنگران سطح پایین‌تری داشته و فعالیت‌های غیر درسی دانش‌آموزان مانند حضور در شبکه‌های اجتماعی بیشتر است.

از طرفی رفتار صمیمانه و محترمانه مسئولان مدرسه، کادر اجرایی و دبیران با دانش‌آموزان هم باعث شده فضای مدرسه بسیار راحت و مثبت باشد. کنار همه این موارد باید گفت سخت‌گیری‌های مدرسه برای مطالعات درسی هم به نسبت سایر مدارس هم‌تراز کمتر است. این موضوع از طرف بعضی دانش‌آموزان به‌عنوان مزیت و از سوی برخی دیگر به‌عنوان یک نقص به نظر می‌آید.

همچنین برگزار جشن‌ها و مراسم‌های شادی در مدرسه کوشش برای مناسبت‌های گوناگون باعث شده دانش‌آموزان گاهی از فضای پرفشار و رقابتی درس فاصله بگیرند و کنار هم ساعاتی خوش داشته باشند. درنتیجه می‌توان گفت تعادل بین استراحت و مطالعات درسی در مدرسه کوشش به‌خوبی برقرار است.

مدرسه کوشش از نگاه والدین

والدین دانش‌آموزان از نحوه برخورد کادر اجرایی و پرسنل مدرسه بسیار راضی هستند. رفتار محترمانه و کیفیت آموزشی خوب این مدرسه باعث شده اولیا از کادر آموزشی و اجرایی مدرسه کوشش رضایت کافی داشته باشند.

همچنین فضای باز برای انتقاد و پیشنهاد و توجه مسئولان به نظرات اولیا و دانش‌آموزان از دیگر نقاط قوت این مدرسه است که باعث بهبود عملکرد کوشش در طول سال‌های مختلف شده است.

امکانات رفاهی کوشش

مدارس کوشش امکانات رفاهی و آسایشی مختلفی دارند که به‌لطف وجود این امکانات و تجهیزات فضای مدرسه بسیار پویا و علمی شده است. از جمله امکاناتی که مدرسه کوشش برای دانش‌آموزان فراهم کرده است می‌توان به حضور پزشک برای چکاپ دانش‌آموزان، اتاق‌های مجهز به سخت‌افزارهای مختلف برای آموزش زبان‌ انگلیسی، سالن غذاخوری، کتابخانه با چندین جلد کتاب و… اشاره کرد.

شهریه مدرسه کوشش

مسئولان مدرسه کوشش همیشه بر این موضوع تاکید دارند که شهریه این مدرسه نسبت ‌به تعرفه ابلاغ شده از سمت اداره آموزش‌‌وپرورش منطقه 3 تهران محاسبه می‌شود. همچنین آن‌ها گفته‌اند هزینه‌های جانبی مانند خدمات ویژه، سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان، نهار، جزوات و کتب کمک آموزشی و… هم به این مبلغ اضافه خواهد شد.

این درحالی است که طبق گفته دانش‌آموزان مدرسه کوشش، درحال‌حاضر شهریه مدرسه برای پایه دهم چیزی در حدود 20.000.000 تومان اعلام شده که با هزینه سرویس تردد تا سه الی چهار میلیون بالاتر خواهد بود. همچنین درنظر داشته باشید برخلاف بعضی مدارس، کوشش پس از پرداخت این مبلغ تا پایان سال هیچ هزینه‌ای برای امور مختلف از دانش‌آموزان دریافت نمی‌کند.

آدرس و شعب کوشش

مدرسه کوشش دوره متوسطه دوم جردن

آدرس: خیابان آفریقا، بالاتر از میرداماد، تابان غربی، شماره ٦

شماره تماس: 02188878496

دبستان و پیش‌دبستانی کوشش ارمغان

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از نیایش، ارمغان غربی، شماره ٦٢

شماره تماس: 02126231304 ، 02122658539

مدرسه کوشش متوسطه اول ظفر 1

آدرس: خیابان ظفر، بین مدرس و آفـریقا، شماره ٢٤٣

شماره تماس: 021-8٨٧٨٧٠٧٠ ، 021-8٨٧٨٤٧٧٨

مدرسه کوشش متوسطه اول ظفر 2

آدرس: خیابان ظفر، بین مدرس و آفریقا، شماره ٢٤٥

شماره تماس: 0218٨٨٧٦٢٩٥ ، 0218٨٨٨٢٤٩٠

مدرسه کوشش متوسطه دوره دوم گاندی

آدرس: خیابان هجدهم گاندی، شماره ١٤

شماره تماس: 0218٨٧٧١١٩٥

سرویس مدرسه کوشش

یکی از مزایای مدرسه کوشش درنظر گرفتن سرویس رفت‌وآمد برای دانش‌آموزان از همه نقاط تهران است. هزینه سرویس تردد مدارس کوشش به فاصله خانه شما تا مدرسه بستگی دارد. این مبلغ چیزی بین 2.000.000 تا 7.000.000 تومان است. به‌طور میانگین هزینه تردد سالانه دانش‌‎آموزان سه الی چهار میلیون تومان خواهد شد. شما باید این هزینه را همان ابتدای سال تحصیلی پرداخت کنید.

مدارس هم‌تراز کوشش

علی‌رغم وجود تفاوت‌هایی که بین مدارس مختلف تهران وجود دارد، مدرسه‌های ابوریحان، روشنگران و خرد از مدارس هم‌تراز کوشش بوده و جایگزین‌های مناسبی برای این مدرسه هستند. بنابراین درصورتی‌که دختر شما نتواند در آزمون ورودی این مدرسه موفق شود، می‌تواند شانس خود را در این مدارس امتحان کند.

کوشش؛ فضای شاد و محیط پویا

در آخر باید گفت مدارس کوشش با نظم بسیار زیاد، امکانات رفاهی قابل‌توجه، دبیران باتجربه و محیط آموزشی حرفه‌ای از بهترین مدارس تهران برای آموزش و پرورش هستند. اگر دختر شما برنامه تحصیلی بسیار جدی پیش گرفته و قصد دارد در آزمون کنکور نتیجه درخشانی کسب کند، مدرسه کوشش می‌تواند بستر مناسبی برای او فراهم کند.

همچنین تیم دبیران خصوصی کاراتدریس از زمان شرکت در آزمون ورودی مدرسه کوشش تا آخرین روز حضور در این مدرسه و آزمون کنکور کنار فرزند شما بوده و ضمن آموزش خصوصی ریاضی و سایر درس‌ها، او را برای داشتن عملکرد بهتر راهنمایی می‌کند.

این افتخار ماسـت که پاسخگـوی شـما باشـیم و به سوالات و مسائل شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول و مرتبط با این مدرسه

برخی از پرسش ها و پاسخ های کاربران

سوال شما چیست؟

شرایط ورود به مدرسه کوشش چگونه است؟

تعداد زیاد دانش‌آموزانی که خواهان ثبت‌نام و تحصیل در این مدرسه هستند، باعث شده مدرسه کوشش برای ورود به مدرسه آزمون ورودی برگزار کند. این آزمون هرسال برای پایه‌های تحصیلی هفتم و نهم برگزار می‌شود و زمان ثبت‌نام در آن دی ماه سال قبل است.

امکانات و خدمات مدرسه کوشش چیست؟

از جمله امکاناتی که مدرسه کوشش برای دانش‌آموزان فراهم کرده است می‌توان به حضور پزشک برای چکاپ دانش‌آموزان، اتاق‌های مجهز به سخت‌افزارهای مختلف برای آموزش زبان‌ انگلیسی، سالن غذاخوری، کتابخانه با چندین جلد کتاب و... اشاره کرد.

آدرس مدرسه کوشش کجاست؟

مدرسه کوشش دوره متوسطه دوم جردن آدرس: خیابان آفریقا، بالاتر از میرداماد، تابان غربی، شماره ٦ شماره تماس: 02188878496دبستان و پیش‌دبستانی کوشش ارمغان آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از نیایش، ارمغان غربی، شماره ٦٢ شماره تماس: 02126231304 ، 02122658539مدرسه کوشش متوسطه اول ظفر 1 آدرس: خیابان ظفر، بین مدرس و آفـریقا، شماره ٢٤٣ شماره تماس: 021-8٨٧٨٧٠٧٠ ، 021-8٨٧٨٤٧٧٨مدرسه کوشش متوسطه اول ظفر 2 آدرس: خیابان ظفر، بین مدرس و آفریقا، شماره ٢٤٥ شماره تماس: 0218٨٨٧٦٢٩٥ ، 0218٨٨٨٢٤٩٠مدرسه کوشش متوسطه دوره دوم گاندی آدرس: خیابان هجدهم گاندی، شماره ١٤ شماره تماس: 0218٨٧٧١١٩٥

مدارس هم‌تراز مدرسه کوشش کدام‌ها هستند؟

علی‌رغم وجود تفاوت‌هایی که بین مدارس مختلف تهران وجود دارد، مدرسه‌های ابوریحان، روشنگران و خرد از مدارس هم‌تراز کوشش بوده و جایگزین‌های مناسبی برای این مدرسه هستند.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را در رابطه با متن بالا وارد کنید.